Jak zamówić badanie Holter EKG do domu?
Jak umówić badanie Holter EKG do domu na konkretny dzień i godzinę?

Drodzy Pacjenci,
Informujemy, że w związku z dużym zainteresowaniem i wieloma pytaniami o badanie Holterem EKG wprowadzamy nową usługę medyczna dla pacjentów, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą przełożyć badania na dalszy termin – HOLTER EKG DO DOMU.
Jak umówić badanie HOLTER EKG DO DOMU na konkretny dzień i godzinę:
– poprzez system rejestracji online (wybieramy HOLTER EKG DO DOMU)
– telefonicznie (81)5657075
– poprzez formularz kontaktowy (poniżej)
Jesteśmy cały czas do Państwa dyspozycji (w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00) – prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Badanie dla pacjentów, którzy posiadają u nas kartę medyczną
Odbiór osobisty urządzenia w Elkardii z zachowaniem wszelkich środków ostrożności
WARUNKI ODBIORU URZĄDZENIA w Elkardii:
1) Pacjent (lub osoba przez niego upoważniona do odbioru urządzenia) w okresie ostatnich 14 dni nie przebywał w rejonach transmisji koronawirusa (lista krajów publikowana codziennie na stronie www.gis.gov.pl).
2) Pacjent (lub osoba przez niego upoważniona do odbioru urządzenia) w okresie ostatnich 14 dni nie miał kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie koronawirusem SARS CoV-2.
3) Pacjent (lub osoba przez niego upoważniona do odbioru urządzenia) nie ma objawów infekcji, grypy, przeziębienia ( np.: gorączka powyżej 38 C, kaszel, uczucie duszności – trudności w nabraniu powietrza).
4) Pacjent (lub osoba przez niego upoważniona do odbioru urządzenia) nie przebywa na kwarantannie
ZASADY ODBIORU URZĄDZENIA:
- Holter EKG nie jest zakładany na miejscu, a jedynie przekazany pacjentowi do założenia w domu zgodnie z:
- dołączoną instrukcją użytkowania
- instrukcją telefoniczną przez nasz personel medyczny – wystarczy, że do nas zadzwonisz w godzinach funkcjonowania placówki, a nasz specjalista poinstruuję, jak korzystać z aparatu Hotlera i pomoże uruchomić badanie.
- Pacjent nosi urządzenie zgodnie z zamówionym wariantem badania:
- Holter EKG 3 odprowadzenia od 1 do 30 dni.
- Holter EKG 12 odprowadzeń od 1 do 2 dni.
- Po zakończeniu badania pacjent odpina urządzenie od ciała i dostarcza do naszej palcówki.
- Po analizie przeprowadzonego badania przez naszego kardiologa wyniki wysyłamy za pomocą poczty e-mail w ciągu 2 dni roboczych od dnia powrotu aparatu do Elkardia Lubelskie Centrum Kardiologii.
- Po otrzymaniu wyników, jest możliwość skorzystania z TELEKONSULTACJI – porady kardiologa telefonicznie.
Wysyłka Holtera EKG kurierem do domu pacjenta
WARUNKI WYSYŁKI URZĄDZENIA:
1) Pacjent w okresie ostatnich 14 dni nie przebywał w rejonach transmisji koronawirusa (lista krajów publikowana codziennie na stronie www.gis.gov.pl).
2) Pacjent w okresie ostatnich 14 dni nie miał kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie koronawirusem SARS CoV-2.
3) Pacjent nie ma objawów infekcji, grypy, przeziębienia ( np.: gorączka powyżej 38 C, kaszel, uczucie duszności – trudności w nabraniu powietrza).
4) Pacjent posiada w naszej placówce kartę historii choroby.
ZASADY WYSYŁKI URZĄDZENIA:
- Pacjent po uprzednim zarezerwowaniu urządzenia na dany dzień, otrzymuję Holter EKG na adres podany w naszej bazie medycznej poprzez przesyłkę kurierską.
- Pacjent po otrzymaniu przesyłki dzwoni do naszego Centrum Medycznego i sam w domu montuję aparat Holter EKG zgodnie z:
- dołączoną instrukcją użytkowania
- instrukcją telefoniczną przez nasz personel medyczny – wystarczy, że do nas zadzwonisz w godzinach funkcjonowania placówki, a nasz specjalista poinstruuję, jak korzystać z aparatu Hotlera i pomoże uruchomić badanie.
- Pacjent nosi urządzenie zgodnie z zamówionym wariantem badania:
- Holter EKG 3 odprowadzenia od 1 do 30 dni.
- Holter EKG 12 odprowadzeń od 1 do 2 dni.
- Po zakończeniu badania pacjent odpina urządzenie od ciała, pakuję do koperty zwrotnej, a następnego dnia kurier przyjeżdża po odbiór paczki.
- Po analizie przeprowadzonego badania przez naszego kardiologa wyniki wysyłamy za pomocą poczty e-mail w ciągu 2 dni roboczych od dnia powrotu aparatu do Elkardia Lubelskie Centrum Kardiologii.
- Po otrzymaniu wyników, jest możliwość skorzystania z TELEKONSULTACJI – porady kardiologa telefonicznie.

Badanie dla pacjentów, którzy nie posiadają u nas karty medycznej
Tylko i wyłącznie odbiór osobisty urządzenia w naszym Centrum Medycznym z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
WARUNKI ODBIORU URZĄDZENIA:
1) Pacjent w okresie ostatnich 14 dni nie przebywał w rejonach transmisji koronawirusa (lista krajów publikowana codziennie na stronie www.gis.gov.pl).
2) Pacjent w okresie ostatnich 14 dni nie miał kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie koronawirusem SARS CoV-2.
3) Pacjent nie ma objawów infekcji, grypy, przeziębienia ( np.: gorączka powyżej 38 C, kaszel, uczucie duszności – trudności w nabraniu powietrza).
ZASADY ODBIORU URZĄDZENIA:
- Holter EKG nie jest montowany na miejscu, a jedynie przekazany pacjentowi do założenia w domu zgodnie z:
- dołączoną instrukcją użytkowania
- instrukcją telefoniczną przez nasz personel medyczny – wystarczy, że do nas zadzwonisz w godzinach funkcjonowania placówki, a nasz specjalista poinstruuję, jak korzystać z aparatu Hotlera i pomoże uruchomić badanie.
- Pacjent nosi urządzenie zgodnie z zamówionym wariantem badania:
- Holter EKG 3 odprowadzenia od 1 do 30 dni.
- Holter EKG 12 odprowadzeń od 1 do 2 dni.
- Po zakończeniu badania pacjent odpina urządzenie od ciała i dostarcza do naszej palcówki.
- Po analizie przeprowadzonego badania przez naszego kardiologa wyniki wysyłamy za pomocą poczty e-mail w ciągu 2 dni roboczych od dnia powrotu aparatu do Elkardia Lubelskie Centrum Kardiologii.
- Po otrzymaniu wyników, jest możliwość skorzystania z TELEKONSULTACJI – porady kardiologa telefonicznie.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas!
81-565-70-75
Poniedziałek-Piatek
w godz. 8.00-20.00